Grote kans dat jij als bedrijf met enige regelmaat nieuwsbrieven verstuurt. Ikzelf noem ze liever waardevolle e-mails. Misschien verstuur jij ze maandelijks, wekelijks of zelfs vaker. In een tijd waarin je soms meer nieuwsbrieven op een dag binnenkrijgt dan je lief is kan het goed zijn hier op een andere manier naar te kijken. Verander bijvoorbeeld de koers van je berichtgeving en mail niet om te verkopen maar om te informeren en te inspireren. Geef gewoon eens wat informatie “weg” en vermaak mensen. 

Om te onthouden

Ik help jou graag met het creëren van waardevolle e-mails. Dan maakt het niet uit of je het een nieuwsbrief of een mailtje noemt, het doel is dat de content blijft hangen bij de mensen en dat ze jouw bedrijf zullen onthouden. Zodat de volgende keer als er een mail van jouw bedrijf binnenkomt ze de mail niet direct aanvinken om te verwijderen maar er eens lekker voor gaan zitten om het te lezen. 

Waarom zou ik?

Omdat het waardevol is en de echte vraag is natuurlijk: waarom zou je niet? Waardevolle e-mails zijn de ideale manier om te investeren in jouw klanten, persoonlijk contact te hebben en niet alleen om ze iets te verkopen. Het is een uitgelezen kans om je klanten niet af te schrikken maar ze te behouden.